کاربردهای اینورتر  ایرانی جنسیس در پمپ آب خانگی

راهنمای انتخاب پمپ آب خانگی (پمپ آب آپارتمانی):

پمپ آب خانگی : الکتروپمپی است که در مصارف خانگی جهت تقویت فشار آب خانگی استفاده می شود. در انتخاب این نوع پمپ ها باید به نکات زیر توجه داشت:

–  تعداد طبقات و تعداد واحدهای ساختمان

–  متراژ ساختمان

–  تعداد شیر موجود

–  میزان مصرف آب

پمپ آب خانگی انواع مختلفی دارند که با توجه به میزان مصرف آب، یکی از مدل های زیر انتخاب خواهد شد:

– پمپ آب خانگی با مخزن انبساط: اجزای تشکیل دهنده آن شامل پمپ، پنج راهی، کلید اتوماتیک، درجه و مخزن انبساط است. تعیین اندازه منبع انبساط، مقدار ارتفاع قدرت پمپ و مقدار برق مصرفی پمپ نوع اتوماتیک ارتباط مستقیم با میزان آب مصرفی ساختمان دارد. پمپ آب خانگی با مخازن انبساط نسبت به سایر پمپ ها، نیازمند مراقبت های بیشتر، کنترل و سرویس به موقع می باشند.

– پمپ آب خانگی با کلید اتوماتیک: اجزای تشکیل دهنده آن شامل پمپ و کلید اتوماتیک است که مدل پمپ و مدار مصرف الکترو پمپ نوع کلید اتوماتیک توسط مقدار ارتفاع آب تعیین می شود. پمپ آب خانگی با کلید اتوماتیک هزینه کمتری نسبت به پمپ با مخزن انبساط دارد اما در استفاده از کلید اتوماتیک برای پمپ های خانگی باید مقدار باز و بسته شدن شیر را در نظر گرفت چون در هر دور باز و بسته شدن شیر، کلید اتوماتیک استارت زده و پمپ شروع به کار می کند، لذا این نوع پمپ در صورتی که مقدار مصرف زیاد است توصیه نمی شود.

–  بوستر پمپ آب خانگی: اجزای تشکیل دهنده آن شامل الکترو پمپ ، فشار سنج ، تابلو کنترل ، اینورتر و غیره می باشد. بوستر پمپ ها جایگاه نسبتا مهمی دارند زیرا بسیار مقرون به صرفه بوده و هزینه نگهداری آنها نیز کمتر می باشد، لذا در اکثر آپارتمان ها و مراکز بزرگی که مصرف آب زیادی دارند مانند شهرک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ آب خانگی

لینک های مرتبط:

کلیپ راه اندازی پمپ آب خانگی در هنگام قطع برق منزل با مبدل برق ماشین به 220

راهنمای انتخاب الکتروپمپ آب

راهنمای خرید پمپ آب خانگی

روش نصب پمپ آب خانگی

الکتروپمپ کف کش

الکتروپمپ لجن کش

مشکلات پمپ و راهکارهای رفع آنها

سایر کاربردهای اینورتر ( مبدل برق )

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینورتر جنسیس

به کانال تلگرام ما بپیوندید

پیوستن به کانال خروج