نکات مهم در مورد پریز و ولتاژ برق در سفر به سایر کشورها

 

قبل از سفر در مورد نوع پریز و ولتاژ کشور مقصد مطالعه کنید زیرا درمورد پریز و ولتاژ تنها یک نمونه استاندارد وجود ندارد و در کشورهای مختلف، متفاوت است. در این صورت از قبل می دانید چه مدل آداپتور و مبدلی باید تهیه کنید.

اشکال مختلف دوشاخه : شما باید دوشاخه مناسب داشته باشید در غیر این صورت نمی توانید وسایل برقیتان را به پریز برق کشوری که به آن سفر کرده اید متصل کنید که برای رفع این مشکل می توانید از آداپتورهای تبدیل پریز که به راحتی و با قیمت کاملا مناسب قابل تهیه اند استفاده نمایید.

ولتاژ و فرکانس : پریز برق در ایران 220 ولت و 50 هرتز را تأمین می کند ، در کشورهای آمریکای شمالی 120 ولت و فرکانس 60  هرتز ، در اروپا 230 ولت و فرکانس 50 هرتز و …

برای حل این مشکل، نوشته پشت دستگاه را مطالعه کنید تا ببینید چه ولتاژ و فرکانسی مورد نیاز وسیله شماست. اگر مشخصات دستگاه شما با برق کشور مقصد کار میکند تنها به یک آداپتور برای دوشاخه نیاز دارید، اما اگر با برق آنجا سازگار نیست ، شما به یک”مبدل ولتاژ” نیاز دارید تا ولتاژ برق کشور مقصد را به ولتاژ مورد نیاز دستگاه شما تغییر دهد.

……………………………………………………………………………………………………………….

لینک های  مرتبط:

لوازم و وسایل سفر

سفر با خودروی شخصی – کنترل خودرو قبل از سفر

راهنمای خرید چادر مسافرتی

آژانس ها و تورهای مسافرتی

راهنمای سفر به سایر کشورها

نکات مهم در مورد پریز و ولتاژ برق در سفر به سایر کشورها

سایر کاربردهای اینورتر ( مبدل برق ) ایرانی جنسیس

 راهنمای انتخاب اینورتر ( مبدل برق )

چرا اینورتر جنسیس؟

……………………………………………………………………………………………………………….

اینورتر پمپ

اینورتر ( مبدل برق ) چیست؟

دستگاه الکترونیکی است که برق باطری اتومبیل را به صورت کاملا ایزوله شده و ایمن به برق 220 ولت شهری تبدیل می کند ( تبدیل DC به AC ) . خروجی مبدل های برق Genesis ولتاژ220 ولت و فرکانس 50 هرتز می باشد که جهت کارکرد صحیح وسایل برقی و افزایش طول عمر آن ها لازم است.

ایمن، سبک و قابل حمل بودن اینورترهای Genesis با روش استفاده بسیار آسان، برق مورد نیاز شما را در اتومبیل، جاده، سفر، بیابان، کوهستان، جنگل، ساحل دریا، باغ، کانکس و … و به طور کلی در هر زمان یا مکانی که دسترسی به برق شهری نداریدتأمین می کند.

  • تأمین روشنایی
  • استفاده از انواع وسایل برقی مانند: لامپ، پروژکتور، یخچال، تلویزیون، کامپیوتر شخصی، چای ساز، پنکه، سشوار، ریش تراش، اتو، آبمیوه گیری و مخلوط کن، چرخ گوشت، کباب پز برقی، دستگاه های صوتی و تصویری، بخاری برقی و …
  • استفاده از انواع شارژرها( تلفن همراه، لپ تاپ، انواع دوربین های عکاسی و فیلمبرداری، تبلت، انواع پلیرها و … )

مبدل برق (اینورتر) قابل استفاده در:

  • اتومبیل، جاده، سفر، باغ، کانکس، مجتمع مسکونی، ویلایی، آپارتمانی
  •  هیئت ها، مساجد، تکایا، حسینیه ها، مصلی ها، مراسم های سخنرانی
  • کارخانه، مغازه، هتل، تالار پذیرایی، رستوران، کارگاه، کشاورزی، دامپروری، اماکن تجاری
  • مدارس، آموزشگاه، بیمارستان، درمانگاه، کلینیک، سازمانها
  • سالنهای همایش و آمفی تئاتر ها، استودیوهای صدا برداری، اماکن عمومی، مراکز تفریحی، استادیوم های ورزشی، کنسرتها ( اجرای زنده )
  • و …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینورتر جنسیس

به کانال تلگرام ما بپیوندید

پیوستن به کانال خروج